wtorek, 13 marca 2012

Uwaga!! nie mam fot serwer chyba padł a na kompie nie mam bo padł mi dysk..:/

PS. niedługo będę robił inny shifter mam nadzieje że lepszy być może będę miał parę na sprzedaż :)


Przedstawiam fotorelację z budowy h-shiftera do wyścigów (symulatorów). W nie wszystkich kierownicach jest h-shifter i dlatego postanowiłem zrobić go sam :)

Na początek projekt z tektury:

Projekt CorelDRAW Graphics Suite X5:


Wycinanie w sklejce 10mm, szlifowanie i składanie:


Założona prowadnica i kilka przełączników:
Wbudowany został wzmacniacz głośnikowy system 5:1:
Mechanizm shiftera:
Elektronika, przełączniki krańcowe:

Prace wykończeniowe:
Flimik:
Pozdrawiam Filip
gg:9731950

Polecam stronę eRmail. Nic nie inwestujesz. Za rejestrację 20zł. Za kliknięcie w reklamę do 1zł za ankietę 4zł. Żeby się zarejestrować wystarczy podać mail.





9 komentarzy:

  1. Witam. Podasz wymiary mechanizmu shiftera??

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam go już (sprzedany)..A tak z pamięci to za bardzo nie pamiętam..:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A masz może schemat do prowadnicy bo mam zamiar zbudować sobie coś podobnego tylko że z tą prowadnicą mam problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat prowadnicy gdzieś na kompie mam. Napisz do mnie na fmisztela@gmail.com to Ci podeśle.

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja mam pytanie, jak taki shifter potem skonfigurować do działania z grą?
    Bo mam pada, ale nie udało mi się go skonfigurować z grą.
    Bez sensu budować jak nawet nie będzie później działać... :P
    Możesz mi podpowiedzieć?
    shadow69@vp.pl

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mogę zrobić jeden? U posiada poradnik? Jak system wymiany i hamulca ręcznego z? Zdjęcia są uszkodzone, więc niemożliwe, aby zobaczyć , Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś się zjebało chyba na imageshack i nie ma foto..nie długo będę robił nowy i będzie nowa fotorelacja. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak, budowa aktualna? Bo chętnie bym zobaczył nowy shifterek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba nie będzie nowego shiftera, brak czasu i zakup G27 ;) pozdrawiam

      Usuń